Details of guests reviews: Appartamento near Perugia in Umbria, Scheggino


Scheggino 2657 joins the offer 'Free cancellation' More Info

6 Reviews Property

  • 8.7

    reviews, overall rating

  • 9

    Match description

  • 9

    Comfort / Wellness

  • 8.3

    Value for money

  • 7.7

    Cleaning

  • 8.3

    Infrastructure services

  • 9.3

    Owner / Staff

The reviews were written by tourists who stayed in the establishment

All the customers that have reviewed this accommodation describe their personal experience, therefore all the reviews posted online represent tourists own evaluation and do not express the opinion of 4tourism s.r.l. at all.

Filter Type Reviews
Family with young children (2)
Family with older children (3)

Reviews Users -

  • familie Hooft (Belgium)

  • July 2021

    “Unieke accommodatie: kamers in een Middeleeuws stadje”

    9.7 Read the complete review

    mooie gerenoveerde kamers in uniek kader

    Afwezigheid van een terras of zwembad.

    Points assigned

    Evaluation

    Terrible

    Poor

    Satisfactory

    Good

    Excellent

    Match description

    Comfort / Wellness

    Value for money

    Cleaning

    Infrastructure services

    Owner / Staff

    Evaluation

    Match description

    EXCELLENT

    Comfort / Wellness

    EXCELLENT

    Value for money

    EXCELLENT

    Cleaning

    EXCELLENT

    Infrastructure services

    GOOD

    Owner / Staff

    EXCELLENT

    Internet conn.

    • EXCELLENT

    Type of traveller / holiday

    • MATURE COUPLE

    Comment by the Owner

    Comment by the Owner Thank you for your positive review. Hope to see you again.

    9.7

  • Jerome Philippart de Foy (Belgium)

  • July 2021

    “Personnel et Directeur Général absolument charmants. Qualité des infrastructures impeccable.”

    9.1 Read the complete review

    Gentillesse, disponibilité, efficacité du personnel Qualité des infrastructures et des équipements dans les chambres Petits déjeuners excellents Beauté de l'endroit

    Une seule remarque concernant l'appartement Cristina: il manque un divan pour se relaxer dans la pièce à vivre. Je pense que les guests devraient avoir un accès au Wellness gratuitement lorsqu'ils font un séjour de plus de deux nuits.

    Points assigned

    Evaluation

    Terrible

    Poor

    Satisfactory

    Good

    Excellent

    Match description

    Comfort / Wellness

    Value for money

    Cleaning

    Infrastructure services

    Owner / Staff

    Evaluation

    Match description

    EXCELLENT

    Comfort / Wellness

    EXCELLENT

    Value for money

    GOOD

    Cleaning

    GOOD

    Infrastructure services

    GOOD

    Owner / Staff

    EXCELLENT

    Internet conn.

    • EXCELLENT

    Type of traveller / holiday

    • FAMILY WITH OLDER CHILDREN

    9.1

  • Iris (Netherlands)

  • August 2019

    “Nice appartement in a very Nice village”

    7.8 Read the complete review

    The restaurants and bar are in the village and you can walk to there

    The swimmingpool was not including the prise and it was very old.

    Points assigned

    Evaluation

    Terrible

    Poor

    Satisfactory

    Good

    Excellent

    Match description

    Comfort / Wellness

    Value for money

    Cleaning

    Infrastructure services

    Owner / Staff

    Evaluation

    Match description

    GOOD

    Comfort / Wellness

    GOOD

    Value for money

    GOOD

    Cleaning

    POOR

    Infrastructure services

    GOOD

    Owner / Staff

    EXCELLENT

    Internet conn.

    • SATISFACTORY

    Type of traveller / holiday

    • FAMILY WITH YOUNG CHILDREN

    7.8

  • Thompson Ryan from (Australia)

  • July 2018

    “”

    10 Read the complete review

    Points assigned

    Evaluation

    Terrible

    Poor

    Satisfactory

    Good

    Excellent

    Match description

    Comfort / Wellness

    Value for money

    Cleaning

    Infrastructure services

    Owner / Staff

    Evaluation

    Match description

    EXCELLENT

    Comfort / Wellness

    EXCELLENT

    Value for money

    EXCELLENT

    Cleaning

    EXCELLENT

    Infrastructure services

    EXCELLENT

    Owner / Staff

    EXCELLENT

    Internet conn.

    • --------

    Type of traveller / holiday

    • FAMILY WITH YOUNG CHILDREN
    • CULTURAL

    10

  • Anonymous (Switzerland)

  • August 2017

    “”

    10 Read the complete review

    Points assigned

    Evaluation

    Terrible

    Poor

    Satisfactory

    Good

    Excellent

    Match description

    Comfort / Wellness

    Value for money

    Cleaning

    Infrastructure services

    Owner / Staff

    Evaluation

    Match description

    EXCELLENT

    Comfort / Wellness

    EXCELLENT

    Value for money

    EXCELLENT

    Cleaning

    EXCELLENT

    Infrastructure services

    EXCELLENT

    Owner / Staff

    EXCELLENT

    Internet conn.

    • SATISFACTORY

    Type of traveller / holiday

    • FAMILY WITH OLDER CHILDREN
    • RELAXING

    10

  • Anonyme (France)

  • August 2016

    “un peu déçu ”

    5.4 Read the complete review

    des réductions sur les activités alentours données par la réception

    appartement manquant d'ustensiles : tire bouchon,adaptateur électrique pas eu de facture, prix plus cher que le devis ne parle pas français

    Points assigned

    Evaluation

    Terrible

    Poor

    Satisfactory

    Good

    Excellent

    Match description

    Comfort / Wellness

    Value for money

    Cleaning

    Infrastructure services

    Owner / Staff

    Evaluation

    Match description

    SATISFACTORY

    Comfort / Wellness

    SATISFACTORY

    Value for money

    POOR

    Cleaning

    POOR

    Infrastructure services

    SATISFACTORY

    Owner / Staff

    SATISFACTORY

    Internet conn.

    • SATISFACTORY

    Type of traveller / holiday

    • FAMILY WITH OLDER CHILDREN
    • RELAXING

    Comment by the Owner

    Comment by the Owner Chers clients, nous sommes désolés de lire de votre légère déception, même si je crois qu'après tout, votre séjour dans notre hôtel de construction était une expérience nouvelle et aussi extrêmement relaxante. À propos du montant de la réservation, au check-out nous avons vérifié ensemble que vous avez seulement payé tel que requis par le portail, pas un sou de plus. Il suffit de cocher les deux reçus de paiement. Comme vous aviez démandé, nous avons immédiatement mis à disposition des outils supplémentaires parce que nous aimons être toujours à disposition de nos clients; s'il n'y avait pas eu le vol constant de certains articles en particulier, nous aurions les mettre dans l'équipement de base dans nos appartements. Il suffit de demander et nous sommes maintenant disponibles. Nous sommes heureux que vous avez apprécié nos conventions juste parce que l'été en Scheggino sait comment être un temps rempli d'activités de la verdure paisible du cœur de l'Italie et nous nous efforçons constamment de fournir à nos clients avec toutes les possibilités de profiter d'un agréable séjour à la pleine . Dans l'espoir de vous avoir à nouveau ici, n'hésitez pas à parler directement avec la réception sans avoir à écrire des choses puis à l'arrière, de façon qu'on puisse vous aider et rendre vos vacances encore plus satisfaisantes.

    5.4

(6)
8.7

July 2021

“mooie gerenoveerde kamers in uniek kader”

f
familie Hooft from Belgium

July 2021

“Gentillesse, disponibilité, efficacité du personnel Qualité des infrastructures et des équipements dans les chambres Petits déjeuners excellents Beauté de l'endroit”

J
Jerome Philippart de Foy from Belgium

August 2019

“The restaurants and bar are in the village and you can walk to there”

I
Iris from Netherlands